Zdalne Lekcje II to kontynuacja projektu, który został uruchomiony na wiosnę, tuż po czasowym zawieszeniu zajęć w szkołach ze względu na epidemię COVID-19. Na zakończenie pierwszej edycji Zdalnych Lekcji serwis zawierający 3,5 tys. propozycji zajęć odwiedziło ponad 2,6 mln osób. Użytkownicy wygenerowali w tym czasie niemal 67 milionów odsłon strony.
Zapraszamy na spotkanie on-line w aplikacji Teams, które poświęcone będzie następującemu zagadnieniu: Prezentacja różnych metod rozwijających twórczość własną uczniów (opowiadania twórcze).
W dniu dzisiejszym Dyrektor CKPiDN w Mielcu wręczył nagrody nauczycielom uhonorowanym nagrodą przyznaną przez Starostę Powiatu Mieleckiego Stanisława Lonczaka oraz Zarząd Powiatu Mieleckiego. Są to nauczyciele zaangażowani w przygotowanie i realizację eksperymentalnego kierunku nauczania - Technik Robotyki - pierwszego takiego kierunku w Polsce
Projekt ,,Zaproś mnie na swoją lekcję” połączył nauczycieli i uczniów z całego kraju a nawet z zagranicy. Zapraszaniu gości na swoje lekcje przyświecają idee: twórczej, kreatywnej edukacji, spotkań z ciekawymi ludźmi, poszerzania zainteresowań i przyjemniejszej realizacji podstawy programowej.
Ocena ucznia podczas nauki zdalnej i hybrydowej. Wprowadzenie do autoedukacji w wychowaniu fizycznym
Doradca metodyczny z wychowania fizycznego Bogumiła Dziekan-Gąbka zaprasza na konferencję w formie webinarium, która odbędzie się 29.09.2020 o godzinie 14.00.
Doradca metodyczny Ryszarda Kryczka zaprasza na konferencję w formie webinarium, która odbędzie się 29.09.2020 o godzinie 13.00.
29 września br. o godz. 16.00 Beata Wrzesień - doradca metodyczny z wychowania przedszkolnego zaprasza na konferencję w formie webinarium.
Zapraszamy uczniów powyżej 12-go roku życia z mieleckich szkół, do udziału w konkursie technicznym organizowanym przez Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu.
Wprowadzenie w ostatnich miesiącach ubiegłego roku szkolnego kształcenia zdalnego pokazało, że jest to wielkie wyzwanie i codzienne mierzenie się z rozmaitymi problemami. Od ograniczeń technologicznych, przez problemy z komunikacją wewnątrz szkoły, z rodzicami i uczniami, po problemy psychologiczne. Dla wielu z nich to niełatwa walka, którą podejmują, przede wszystkim dlatego, że czują się odpowiedzialni za swoich uczniów. Praktyka stosowania tej formy nauczania spowodowała powstanie wielu pytań: jak aktywizować, zachęcać i utrzymać zainteresowanie uczniów nauką zdalną? jak chronić uczniów przed niebezpieczeństwami w sieci? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci na naszej konferencji.